F13 Tripla rúd

F13 Tripla rúd - A rúdon történő felhúzások a leghatékonyabb gyakorlatok a felsőtest izmainak növelésére és megerősítésére: a hátizmokéra, mellizmokéra, vállizmokéra, és a felső végtagjainak izmaira. A korláton végzett gyakorlatok javítják a koordinációs mozgást, növelik a szorítás és a teljes felsőtest erejét. A gép elhelyezéséhez szükséges minimális terület átmérőjének mérete 3 090 mm kell, hogy legyen.

Hogyan tornázzon? - álljon arccal a készülékhez. Kezeivel markolja meg a fogantyúkat és emelkedjen fel a földről. Lassan hajlítsa be könyökben a kezeit, vállait és fejét pedig emelje egészen a rudak fölé. Lassan ereszkedjen vissza, és fújja ki a levegőt. Végezzen folyamatos és ellenőrzött mozgásokat. A kondíciója javulásához mérten növelje az ismétlések számát.

Figyelmeztetés - a készülék maximális terhelhetősége 150 kg. A készüléket csak 140 cm-nél magasabb személy használhatja. A gyerekek és az egészségügyi fogyatékkal élők csak felnőtt személy felügyelete mellett használhatják a készüléket. A készülék használata előtt a tornázókat meg kell ismertetni annak kezelési szabályaival, és be kell tartaniuk azokat. Annak, aki a készüléket használni szeretné, tisztában kell lennie egészségügyi állapotával és fizikai adottságaival. Ne becsülje túl saját testi erejét edzés közben!

Kültéri fitnesz F13 Tripla rúd katalógový list

Katalógus lap
PDF letöltés

Kültéri fitnesz F13 Tripla rúd Felhasznált anyagok

Felhasznált anyagok
PDF letöltés