F08 Korlátok

F08 Korlátok - az eszközön elsősorban a felsőtestet megcélzó gyakorlatokat lehet végezni: tricepsz, felső végtagok izmai, váll-és mellizmok. A korláton történő edzés elsősorban az erő és az izomtömeg növelésére szolgál a megtornásztatott izomcsoportok esetében. 4 780 × 3 614 mm kell, hogy legyen.

Hogyan tornázzon? - álljon a rudak közé, arccal kifelé. Helyezze kezeit a párhuzamos rudakra, kiegyenesített háttal. Emelje fel lábait a mellkasáig, ezzel a hasizmát edzi. A másik gyakorlat, amellyel a bicepszet, a vállakat és a tricepszet tornáztathatja meg, a fekvőtámasz a korláton. Végezzen lassú és ellenőrzött mozgásokat. A kondíciója javulásához mérten növelje az ismétlések számát.

Figyelmeztetés - a készülék maximális terhelhetősége 150 kg. A készüléket csak 140 cm-nél magasabb személy használhatja. A gyerekek és az egészségügyi fogyatékkal élők csak felnőtt személy felügyelete mellett használhatják a készüléket. A készülék használata előtt a tornázókat meg kell ismertetni annak kezelési szabályaival, és be kell tartaniuk azokat. Annak, aki a készüléket használni szeretné, tisztában kell lennie egészségügyi állapotával és fizikai adottságaival. Ne becsülje túl saját testi erejét edzés közben!

Kültéri fitnesz F08 Korlátok katalógový list

Katalógus lap
PDF letöltés

Kültéri fitnesz F08 Korlátok Felhasznált anyagok

Felhasznált anyagok
PDF letöltés